Hocam o kadarını bilemiyorum ama şuan dominostayım demiştiniz oradan bin kat iyi olacaktır, en azından bir süreliğine çalışabilirsiniz, ama dikkat edin hayat kısa bu kadar kendinizi harcatmayın verdikleri her para zamanımızdan çalınıyor.
Bu Domino's hakikaten çok sıkıntılı hocam. Piyasada 75 kr tan aşağı paket primi veren firma yokken bunlar 25kr veriyorlardı. Sonra onu bile kaldırdılar.
Restorana üst kademe bir yönetici denetime gelmişti ona dedim böyle böyle diye. Size primi devlet yaptı daha ne istiyorsunuz diyor. (Asgari ücretin artmasından bahsediyor.) İyice midem bulandı.
Zaman para mevzusuna gelince dünyadaki işlerin hemen hemen hepsi harcanan ömür karşılığında para kazandırıyor. Çok acı bir sistem ama yapacak bir şey de yok şimdilik