Çalışma saati çok olsa da gayet güzel maaşı varmış, hayırlı olsun hocam
1 ayda 2 aylik calismis olcaksin cok yipratir adami. 8 saat calis devamli calis derim
Her hafta isteğe göre saatlerimi artırıp düşünebiliyorum sabit olmadığı için duruma göre bakacağım