Astra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mümkün değil yazmayın dediğin için "mümkün ama çok zor diyeyim."

3. maddeyi kabul etmeseydin iyiydi.

Vergi konularında sıkıntı yaşamayacak şekilde planını yapmanı öneririm. Kazanacağından emin olsam vergi olayını şirket kurarak çöz derim de öncelik sıkıntı yaşamamak olmalı.

İddiaya tek taraflı izninle ben de katılayım, olumsuz yönlerinden bahsetmeme rağmen desteklediğim anlaşılsın. Baban kaybederse dilediğin kuruma başlangıç sermayen olan 200 TL bağışlayacağım. 18 yaşına girdiğinde etiketini heyecanla okuyor olacağım.
Arkadaşın dediği gibi eğer baban kaybedersebaşlangıç sermayen kadar bağış yapacağım.

Gelişimini İngilizce odaklı da devam ettirirsen yurt dışına yapacağın işlerle kazancını 8-10 katına çıkarabilirsin. Başarılar dilerim.