Alt yapımın olmamasına rağmen 76 MB kullanıyorum.

Bir hayli süredir kullanıyorum 2 yıl olmuştur. Hiç bir sorun yaşamadım. Ayrıca şu özelliklerini seviyorum : Müşteri temsilcisini arayıp şu şu hızım az diyip ardından bana modemi kapat aç yapın ve basit bir güncelleme onlarında yapmasından sonra geçici bir çözüm vermemeleri hoşuma gidiyor.

Doğrudan arıza tespiti açıyorum ve sorun çözülene değin devam ediyorum. Sonra sorunum çözüldüğünde bitiriyorum.

Türknet candır...