zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında arşivimden almıştım orjinal çizimi yapan ben değilim hocam zaten öyle olsa kesin elimde olurdu dosyası.. Elimde hazır varken uğraşmayayım kullanaym dedim ama kendim için önce çizip sonra anime edicem artık.. 25 FPS loop zaten..
Çalışma güzel ama, siz de çizecekseniz paylaşabilirsiniz (: Koleksiyon yapıyorum :P