Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FPS'i tutturabilecek misiniz peki? Yine böyle bir şey çıkmayabilir. Çalışma sizin mi bilmiyorum bu arada (:
Zamanında arşivimden almıştım orjinal çizimi yapan ben değilim hocam zaten öyle olsa kesin elimde olurdu dosyası.. Elimde hazır varken uğraşmayayım kullanaym dedim ama kendim için önce çizip sonra anime edicem artık.. 25 FPS loop zaten..