zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vector mask yapmakmış bende anlamadım ilk başta nasıl diye 97 image bunu uygulamaktansa oturup AI ile çizeceğim sanırım en seri yöntem o olacak hocam.. Render kalitesi ile ile ilgiis yok her zaman en üstte alıyorum renderları kaldı ki phhotoshop'ta da yapıyor aynı hatayı..
FPS'i tutturabilecek misiniz peki? Yine böyle bir şey çıkmayabilir. Çalışma sizin mi bilmiyorum bu arada (: