After'dan render alırken kalite ayarlarına baktınız mı? Quality'i Low ya da lower yapmışsanız bu tarz sorunlar çıkabiliyor.
Vector mask yapmakmış bende anlamadım ilk başta nasıl diye

97 image bunu uygulamaktansa oturup AI ile çizeceğim sanırım en seri yöntem o olacak hocam.. Render kalitesi ile ile ilgiis yok her zaman en üstte alıyorum renderları kaldı ki phhotoshop'ta da yapıyor aynı hatayı..