Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam frame by frame kaydetmişseniz o zaman hepsine resolution yapın. Başka bir şey gelmiyor aklıma.
Nasıl hocam anlamadım.. Çözünürlük mü değiştireyim yani?