Askere gittim ilk defa farklı ortama gittim. Ortama ayak uydurdum ama yinede bazı sorunlar yaşadım orda tabur da soru soruyor mesela ben kitleniyorum sonra cevap veriyorum ama sesim kısık ve kekeliyordum. Üs korkusu da var bende komuntanla konuşamıyordum.