Dostum öncelikle insanların senden daha üst seviyede olmadığını kavraman gerekiyor. Sokakta gördüğün ve konuştuğun hiç kimse senin geçmişini yaptıklarını bilmiyor bu yüzden daha öncesinde tanışmadığın kişilerle diyalog kurman gerek. Mahalledeki tekel tarzı esnafların yanına gidip az çok sohbet edebilirsin, yaşıtların varsa onların oturup kalktığı yerlere gidip zaman geçirebilirsin. Bu tarz eylemler ister istemez bir süre sonra göz asinaligi yaratır onlarla diyalog kurarsın. Yaşın 15 16 ise sanayi gibi yerlere gidip orada birkaç hafta çalışman bile senin utangaçlığını atmana yardımcı olacaktır çünkü tamamen erkek olan bir ortamda utanma ihtimalin çok daha düşük. Eğer Aydında yaşıyorsan bana istediğin zamanlarda mesaj atabilirsin mutlaka bi çay kahvemi içersin.