berkantipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://tr.wikipedia.org/wiki/Sosyal...bozuklu%C4%9Fu

Konfor alanından çıkmadan aşılabilecek bir şey değil, kendimden biliyorum.
Hocam nasıl geçti sizde bu sorunlar?

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanmıyorum aramızda psikolog olduğunu ama benim fikrim korkularının üstüne git geç kalabalığın içine otur bi banka çel bacaklarını telefonla oyna. Göreceksin kimse sana bakmıyor.
Yada sokakta birine öylesine bir şey sor görüceksin arkasına bakmayacak.
Sokağa çık bisiklet araba yada ayakkabını sokak ortasında temizle yada bir işle ilgilen işte kimse dönüp sana bakmayacak. Herkes kendi halinde kimse kimseyi ekstra bir durum yoksa görmüyor. Rahat olmayı dene.
Deneyecem yapabilirsem tabi

Askerde bile sorun yaşadım