devo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur böyle bir anlaşma yapman gerek aynı mısır satan veya simit satan tezgahçılar gibi seninde bir vergi lehvan olacak ve bu durumda vergi ödemek zorunda kalacaksın :d bu durum hiç tuhaf gelmedi ahahah şimdiden bol kazançlar bol satışlar istanbul içi gibi düşünüyorsan pilavını yemeğe gelmek isterim
Teşşekür ederim, malesef balıkesir edremitte yaşiyorum ileride belki bir gün şube zincilerimiz olursa neden olmasin