Veyogndzzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bugün KBB doktoruna göründüm ve hiç bir problem olmadığını söyledi. Pandemiden dolayı stresin artması ve sağlıksız beslenme gibi etkenlerden dolayı sorun yaşayabileceğimi söyledi.
geçmiş olsun..uğultu devam ediyor mu?