2 çocuğum ve mutlu bir yuvam var. Çocuklarımın ihtiyaçlarını karşılayabiliyorum, bana göre dünyanın en zengin insanıyım.
ama maalesef artık belirli bir tutarın altında geliri olanlar için sıkıntılı bir süreç. Pazarda çocuğu simit isteyince 1 simit alamayan anne gördüm. Gelin ona sağlıklı olmak zenginliktir diye anlatın.