Anladım hocam , o yüzden kullanan vs'de yoktur şuanda ama zaten ekle/çıkar , favoriye al , ilan güncelle , foto ekle vs vs bir amacım yok. Sadece dataset'te çalıştırmam gerekiyor ama dediğiniz olaydan dolayı kullanan yoktur heralde , olsada ses çıkmaz zaten