Hiç izlemem ama bir kere Acun Bey Survivor’da bir yarışmacıya Instagram’da istediğin kullanıcı adını aldık demişti. İletişimleri vardır elbet. Exxen ilk duyrulduğu anda mavi tik aldılar.