aynı şekilde bende de var bu sorun. r10 dan bir eski tarihli hesap aldım. hesabın ilk mailine giremez oldum şifre vs değiştirilmiş heralde. sayfamda o kadar iyi erişim almaya başladı ki insanı korkutuyor her saniye .