Merhabalar geçen sene kendi adıma kurduğum bir şahıs şirketim var bunun kapanışını yapmak istiyorum fakat içeride gider olarak gösterilen yaklaşık 2.5-3k kdv beyanı var bu tutarı geri alabilirmiyiz?