Sordugunuz soruyu cevaplamak mümkün değil. Gelir varsa vergi borcu da oluşur. Siz vergi kaydı başlatıp borcunuzu ödemezseniz işlem yaparlar mı yapmazlar mı kimse bir şey diyemez.
Yüksek tutarlar kazanırsınız ama denk gelmez, fark edilmezsiniz. Ya da ayda 50 lira kazanıyorken çevrenizden biri kıl olur ihbar eder, vergi dairesi sizi çağırıverir. Çağırdığında da son beş yıl üzerinden işlem yapar.