Herkes 1TL kazansanız bile vergi vereceksin tarzında şeyley yazmış. Bence cok kazanmıcaksanız acmayın bi işi deneyin tutarsa acarsınız. Mileltin önünü kesmekten başka bi işe yaramıyo bu insanlar. Ceza cıksa bile 10K ciroya 3-4K anca çıkar yani deneyim olur. Ama sen işe başlama diye 10 takla atar bu millet. Türk milletinden öneri yada fikir istemeyin yolunuza bakın yolunuz açık olsun hocam.
Not: Şu 50K kazanca 300K TL ceza gibi kolpalara inanmayın. Adam tabiki gerçek kazancını söylemeyecek. İnsanların gözünü korkutup pastadan pay düşmesin diye yaptıkları bir algı oyunu. yok 50 bin kazanmış 300 bin ceza gelmiş

sen onu mahalededeki 5 yasındaki cocuklara anlat
Cahil insana laf anlatmak zordur ama yine de deniyecem belki anlarsın. Birincisi çıkan cezalar gerçek sana şimdi kanıtlarıyla atacam. 10K ciroya 3k ceza çıkarmış

Faizi bile daha fazla oluyor. Hayatında kaç tane şirket açtın? Hayatında kaç tane vergi cezası yedin? Hayatında kaç kişi vergi cezası yedi? Söyleyeyim ben SIFIR. Bunlardan biri ile bile karşılaşsan şua şu yazdığın saçma yazıyı yazmazdın eminim. Ben söyleyim sana ben yedim çevremde de yine birçok kişi bu cezalar ile boğuştu. Öncelikle kısa bilgi vereyim. Sen vergi incelemesine alındın. Müfettiş gelip "Ya pardon usulsüzlük yapmışsın, devleti dolandırmışsın. Ama olsun bişey olmaz sen sadece kazandığının vergisini öde yeter" demiyor. Ton ton ceza ve faiz koyuyor üstüne. Kısaca bahsedeyim;
- KDV ödemesi
- Gelir vergisi ödemesi
- Ödemediğin her ay için bağkurlar, damga vergileri, muhtasar vergiler, geçici vergi beyannamesi vs vs..
- Ödemediğin vergiler ve KDV'nin geciken her yıl için yüzde 20 faizi ( Ki birazcık araştırdıysan vergi cezaları genelde 4 yıl sonra falan gelir faiz ve daha fazla gider çıksın diye )
-
VERGİ ZİYAI CEZASI ( EN ÖNEMLİSİ BU ÇIKAN VERGİNİN BİR KATI CEZASI ) BAK KANITI İLE ATIYORUM SANA:
Bütün bunlara özel usulsüzlük cezaları şu bu vs vs artık MÜFETTİŞİN KEYFİNE KALMIŞ CEZALARDA EKLENİYOR. Neymiş algı oyunlarıymış paymış

Daha adamın ne iş yapacağını bile bilmiytoruz ne payından bahsediyorsun. YANLIŞ YÖNLENDİREN BİZ DEĞİL SENSİN. ADAM YARIN BİRÜGN BÖYLE DEVAM ETTİ SEN DEDİN DİYE VE CEZA YEDİ SEN Mİ ÖDEYECEKSİN CEZASINI?? BURDAN BOŞ BOŞ KONUŞMAK KOLAY 5 YAŞINDAKİ ÇOCUK KANDIRMAKMIŞ

Hayatında vergi dairesine bile gitmediğine yemin edebilirim boş bilginle burada insanları yanlış yönlendiriyosun ve üslubun o kadar sert ve itici ki bunu yazma gereği duydum. AL BAK YENİLEN CEZADAN ÖRNEK ÇIKAN CEZA 80 BİN ANCAK FAİZLERLER 180 BİN OLAN CEZA ÖRNEĞİ: ( bana ait değildir )
NOT: UZLAŞMA SONRASI ÇIKAN RAKAMLARDIR. UZLAŞMA NEDİR BİLMİYORSAN ONU DA ANLATAYIM. VERGİ CEZASI KESİNLEŞTİKTEN SONRA YA MAHKEME YOLUNA YA DA UZLAŞMA YOLUNA GİDERSİN. UZLAŞMA SEÇERSEN VERGİ ZAYI FAİZLER VS BİR KISIM CEZAN SİLİNİR ÖDEME SÖZÜ VERİRSİN ORADAN AYRILIRSIN ANCAK UZLAŞMAYA RAĞMEN ÇIKAN RAKAMLAR BUNLAR.