Konu
Teşekkürler Güzel Hosting
01-06-2021, 16:05:11
#17
CenkOnsoy
Senelerdir söylerim, Natro pişmanlıktır.
Öylesi böylesi yok, pişmanlık başka bir şey diyemiyorum.