Herkes 1TL kazansanız bile vergi vereceksin tarzında şeyley yazmış. Bence cok kazanmıcaksanız acmayın bi işi deneyin tutarsa acarsınız. Mileltin önünü kesmekten başka bi işe yaramıyo bu insanlar. Ceza cıksa bile 10K ciroya 3-4K anca çıkar yani deneyim olur. Ama sen işe başlama diye 10 takla atar bu millet. Türk milletinden öneri yada fikir istemeyin yolunuza bakın yolunuz açık olsun hocam.
Not: Şu 50K kazanca 300K TL ceza gibi kolpalara inanmayın. Adam tabiki gerçek kazancını söylemeyecek. İnsanların gözünü korkutup pastadan pay düşmesin diye yaptıkları bir algı oyunu. yok 50 bin kazanmış 300 bin ceza gelmiş

sen onu mahalededeki 5 yasındaki cocuklara anlat