Merhabalar,
Bir kaç gündür sürekli Natro şikayetlerini okuyorum ve her okuduğumda daha şok oluyorum kullanıcıya cpanel giriş izni vermemek nedir bunu gerçekten anlayamıyorum. Sadece keşke bu olsa bazı kullanıcıların domainlerini ele geçirdiklerini bile okudum ne amaçları olduğunu gerçekten anlayamadım. En azından kurtulmuşsunuz hocam buna şükür edin