Hunkle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktif kendi şahsıma aitte natro hesabım var kullandıgım fakat alan adı ıcın kullanıyordum. Hostingde ilk defa kullanmak zorunda kaldım. Yaptığı sizce normal mi? 1 hosting paketi 680 tl. +cpanel yok, yetki sıfır. Bu, sisteme insanları mahkum edip yüksek ücret almaya zorlamaktan baska bırsey değil. Sinirle yazmadım bu arada. Haksızlığı, anormalliği yazıyorum.
Natro isimtescil gibi firmalar kendilerine ait özel panellerini kullanmak taraftarı bu yüzden cpanel plesk'i altyapı olarak kullanıyorlar. Dışarıdan müdahale yetkisi vermemelerini buna bağlıyorum. Fiyat konusunda her firma kendi politikasına göre ilerleyebilir.

Uzun yıllardır bende bir çok firmadan hizmet aldım her firmanın ilerleyişi farklı bu nedenle birisi diğerinden daha iyi gözükse de neye göre kime göre?