Aklı olan kesinlikle natrodan hizmet almasın...!
Ben yıllar önce bu firmayla ilişkimi kestim.(Son domainim hariç)
Ne host tepkimeleri ne destek talepleri ne de arkaplandaki işlevsellik hiç biri memnun edici değil...

Türk iştirakleri her zaman savunurum lakin natrol el değiştirmeden önce ve el değiştirdikten sonra "belki yabancılara geçti hizmet kalitesi artar" diye düşünmüştüm lakin kullanıcı memnuniyeti adına hiç bir işlem yapmamış. Aynı hamam aynı tas.

En basiti geçen gün domain sürem dolmuş. Cezalı ödedim. Başka firmada olsaydı mesaj gelir veya mail atılırdı... Son domainimi de taşıyacagım.