Aynı şekilde Natro ile yıllardır kullanarak memnun olan insanlarda var hocam. Sinirinizle yazmışsınız ama bahsettiğiniz firmalar dün hizmet vermeye başlamadı.
Aktif kendi şahsıma aitte natro hesabım var kullandıgım fakat alan adı ıcın kullanıyordum. Hostingde ilk defa kullanmak zorunda kaldım. Yaptığı sizce normal mi? 1 hosting paketi 680 tl. +cpanel yok, yetki sıfır. Bu, sisteme insanları mahkum edip yüksek ücret almaya zorlamaktan baska bırsey değil. Sinirle yazmadım bu arada. Haksızlığı, anormalliği yazıyorum.