Sen istiyorsun ki burada gir sorun olmaz bişey olmaz desinler. Onlarca kişi yazmış sorun olur diye daha arayıp sorucam diyorsun istediğin cevabı hiç bir yerden alamayacaksın boşuna uğraşma. Düzenli her gelirin vergisi var sonradan başın yanar. Ha bişey olmaz mı? Belki de olmaz. Şikayet gelmezse dikkat çekmezsen kazancın düşük olursa belki de olmaz. AMA BU RİSKE DEĞER Mİ? KESİNLİKLE HAYIR. Çünkü eğer ceza alırsan çıkan rakamları ödemek için bir ömür çalışman gerekecek.
Hocam benim istediğim bir şey yok. Ben sadece bana söylenenleri söylüyorum. İnternette aşırı bilgi var çoğu gereksiz veya yalan bilgi. Ben şirket açmayacağım demiyorum, ilerleyen zamanlarda açmayı düşünüyorum. Deneme amaçlı açtığım kazancı olup olmayacağı belli olmayan bir proje için şimdilik yapsam sorun olur mu diye sordum.