Çalıştığım bir firma geçen yıl Natro'dan hosting almış. Yenıleme vakti gelmiş fiyat 680 tl civarı. Şok oldum fiyatı görünce. Neyse siteyi alıp farklı firmayı taşıyayım dedim. Bir baktım cpanel giriş izni yok sitenin. Mailler bile kontrol edilemiyor cpanelden. Haliyle cpanel to cpanel taşıma işlemi yapılamadı. Aldığınız fahiş fiyata mı yanayım, cpanel giriş izni vermeyip konuya hakim olmayan insanları sisteminize mahkum etmenize mi yanayım bilemedim. Manual taşımayalı çok oldu risk almamak için forumda biraz soruşturmuştum fakat aynı zamanda güzel hostinge ticket açıp derdimi anlattım. Sağolsunlar kendileri halledecek. Hem de hiç bir ücret almadan orada bulunan aktif reseller hesabıma. 10 Yıla yakındır güzel hosting ile çalışıyorum iyiki varlar gerçekten. Ticket açıyorum 1 dakika geçmeden yanıt vermeleri de ayrı güzel. Natro'da bir ticket aç ardından bekle ki yanıt alasın saatlerce.