ekşi hesabında böyle bir d-landırcılık yöntemi varmış ilk mail ile. ben hesabı sattığımda ilk maille geri alınabildiğini bilmiyordum. maalesef arkadaş da haklı o yüzden kendi açısından ama elimden bir şey gelmiyor. savcılık vs. korkuyorum açıkcası. umarım sorunu çözebiliriz dönüş bekliyorum kendisinden