Konu
Al sat yapan arkadaşlar
01-06-2021, 12:13:22
#3
tahaerdem
2 yıl geçmiş ayıptır yahu !! sizde alıcı da yapıcı olmalı aslında , belli ki sizin yaptığınız bir yanlış yok , savcılıkla tehdit etmek etik değil.