pantoprazol kullandın mı hiç ? kullanmadıysan kullanman sana faydalı olucaktır. Mide asidini kontrol altına alman lazım bu hapda ona yardımcı olucak. Sürekli mide asidinin yemek borusuna çıkması iyi değil bi an önce mideyi sakinleştirmek gerek. Pantoprazol bu konuda çok iyi .. Doktoruna bir söyle bakalım