Var ancak detayını bilmiyorum. Bir diyetisyene sormanız daha faydalı olur. Bazı fitoterapi uzmanlarıda sorununuza çözüm bulabilir. Bursada olsaydınız yönlendirme yapıcaktım ancak istanbuldasınız sanırım. Ordan doktor tavsiyesi yapamıyacağım.
bursa da ki yeri önerebilirsiniz hocam yakın zamanda bir planım olabilir o tarafa doğru.
Yıllardır bende mide yanmasıyla boğuşuyordum hayatta bal yiyemezdim her yediğimde 2 gün can çekişiyordum mikrop varmış ve strese bağlı ağrılar stres daha çok tetikliyor ilaçlarla mideyi çözdük sayılır tam olmasada ama aynı strese bağlı şiddetli baş ağrısı çekiyorum yani demem o ki her hastalığın altından stres çıkıyor. Stres yapmamaya özen gösterin derim ve antidepresan 10mg lık az da olsa çözüm üretiyor bunlar.
Geçmiş olsun dileklerimle
malesef stresle başedebilmem mümkün olmuyor

size de çok geçmiş olsun hocam umarım şifa buluruz.
Midendeki kaynama başladığında yemek boruna kadar çıkıyor mu ? Sonra kusma oluyor mu ?
çıkıyor. kusma hiç yaşamadım 10 yıldır.