Yıllardır bende mide yanmasıyla boğuşuyordum hayatta bal yiyemezdim her yediğimde 2 gün can çekişiyordum mikrop varmış ve strese bağlı ağrılar stres daha çok tetikliyor ilaçlarla mideyi çözdük sayılır tam olmasada ama aynı strese bağlı şiddetli baş ağrısı çekiyorum yani demem o ki her hastalığın altından stres çıkıyor. Stres yapmamaya özen gösterin derim ve antidepresan 10mg lık az da olsa çözüm üretiyor bunlar.
Geçmiş olsun dileklerimle