[QUOTE=arpej;1080260241]Bende de oluyordu, KBB'ye gittim kulak zarım delik çıktı sağ taraf. Ameliyat dediler, gün almıştım ama pandemi araya girince arayıp iptal ettiler. Bir süre sonra ameliyat olacağım. İlginçtir son zamanlar forumlarda, internette ve sosyal medya'da kulak çınlaması ve uğuldaması ile alakalı aşırı bir şikayet mevcut. [/QUOTE

Son yıllarda artmasının sebebi maske kullanımı olabilir..Yeterince burundan hava alınamadığı için östaki borusu tıkanması yüzünden olabilir.
Benim senelerdir çınlama ve uğuldama var..Çınlamayı takmıyorum pek..ama uğuldama şiddetli..tv açıkken bile duyuyorum.