Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fon un içinde olduğun zaman aynı para birimiyle işlem yapamazsın. Yapabilmek için fondan çıkman gerekiyor. Binance de bildiğim 2 farklı fon var; 1-İstediğiniz zaman bozabileceğiniz ,2-Belli bir gün kilitli kalma sözü verdiğiniz fonlar.
aslında ben sadece normal pozisyon açtım hocam bişey için söz vermedim ama bunu görebileceğim bi yer var mı acaba