Arkadaşlar merhabalar geçenlerde vadelide bir pozisyon açtım ve likit oldu kapandı pozisyon ve para sıfırlandı, dün bi baktım vadeli cüzdanda para gözüküyor bugün baktım bi miktar daha artmış ama parayla işlem yada transfer yapamıyorum. Bu neden olabilir ? Fonlama vs bişiler okudum ama tam anlamadım. Bu para kullanılabilir hale gelecek mi 😀 gelecekse ne zaman 😀