Zarifbalci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şubat -Mart ayı arasında beklentim gram fiyatlarının 650 Tl olması yönündeydi , Bu yorumu yaptığım tarihte ons fiyatı 2,100 $ seviyesindeydi.FED geçen yıl 2022-2023 için ons feğerlendirme fiyatını 3,500 $ olarak duyurdu , iki yıl bekleyecek vaktiniz ve yatırmınız varsa şu an ons fiyatı 1,900 $.Kısaca 2 yılda yatırmınızı ikiye katlamaktan bahsediyorum.Haziran 15 de ABD'de yüklü miktarda mortgage kredi ödemeleri var , şu anki şartlarda bunun yapılma şansı sıfır.Buda 350 milyon nüfuslu ülkenin 123 milyonunun evsiz kalacağı anlamına geliyor.Altının yükseldiği dönemler hep savaş dönemleridir.Burdan FED'in ABD de iç savaş çıkacağı beklentisine göre bu değerlendirmeyi yaptığını anlayabilirsiniz.Bu arada FED kamu değil tüzel kişilik (özel şirket).Ben tüm yatırımlarımı altına kaydırdım , beklentim artacağı yönünde.
Peki Ağustos ayına kadar ne kadarlık bir artış olabilir sizce ?