Yeni bir blog sitesi açtım . 3-4 gün oldu. Makale girmeye başladım. Şuanda 14 makale yayınladım. 11 tanede hazır makale elimde mevcut. Bunları direkt gün içinde paylaşayım mı yoksa günde 2 ya da 3 makale olacak şekilde zamanlayıp mı paylaşayım ? Sizce hangisi daha iyi olur ? Hazırda bekleyen makaleler 300-500 kelime arası