Merhaba arkadaşlar ingiltere adsensesinde bu ay ödeme yapmadı 6 aydır ödeme aldık sorun yoktu ama bu ay yatmadı nedense biraz araştırdım adsense vergi formu vs muhabeti dolanıyor eğer öyle bişey varsa nereden dolduruyoruz bilgisi olan varmı