Yorumlardan gördüğüm kadarıyla kimse şeytanın kendisi ile tanışmamış
Eski ilişkimdeyken 1.5 yıl boyunca her şey çok güzeldi.
Üniversite sınavına 1 ay kala ailesinin beni öğrendiğini ve istemediğini söyledi. (O zamanlar çok saftım )
Kabul ettim ve ayrı kaldık. Neyse o dönemlerde onunla aynı yerde staj yapan bir çocuk vardı ama delikanlı birisiydi.
Biz çıkarken ona canımlı cicimli mesajlar atmış. (Çocuk hiç yüz vermemiş)
Ben bunu 1.5 yılın sonunda öğrendim ama bu benim başlangıcımdı
Üniversite sınavından sonra iş falan buldum çalışıyordum aradan 3-4 ay geçti ailesinin karşısına çıkmayı düşünürken bir arkadaşımla nişanlandıklarını öğrendim
Arkadaşımla da hiç öyle aramız yoktu dolayısı ile ilişkimizi bilmiyordu fakat kızın bana yaptıklarını saymam gerekirse;
- 2. sevgilimsin dedi ben 4. çıktım (bulamadıklarım olabilir )
- Eski sevgilisinin silah ile tehtit ettiğini söyledi (tamamen yalan ama çıktığı kişi sıkıntılı bir tipti )
- Aynı yerde 1 yıl aralıklarla çalıştık (benden bir üst sınıftaydı). Orada Hediye adında bir kadını arkadaşım arıyor ve ilişkinin doğrusunu öğrenmek istiyor ve ne oluyor? Kadın bana iftira atıyor, söylediklerimi yalanlıyor

Kısacası arkadaşlar 1.5 yıl boyunca zaman zaman şüphelerim olsa da aşk işte hiç sorgulamadım ve boş verdim ama beni bu süre boyunca uyutabildi ve bunu başardı.
Aldatıldığını asla anlayamazsın hele ki karşında benim eski sevgilim gibi bir şeytan varsa İMKANI YOK.
Ne yapman gerektiğini söylemem gerekirse de tamamen soğuk kanlı olmalısın.
Kimseyi cezalandırmaya, vurmaya kırmaya çalışma.
Sakinliğini koru.