egeonlinex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam pekte profesyonel değilmiş ama, sanırım dikkatsiz anınıza denk gelmiş geçmiş olsun tabi ama keşke önce r10dan teyit alsaydınız almamışsınız sanırım
Dostum 3 iş yerimiz de 1 Haziran itibariyle açılıyor. Personel, iş yeri eksiklikleri, vs vs o kadar çok detay var ki. Dediğin gibi dikkatsiz anıma denk geldi.