R10 içinde bu şekilde grup kurulabiliyordu sanırım. Maksat üzüm yemek, zaten en makul yer gene burası olur.
Grup olayı forum dışına çıkmadığı sürece konu altında yardımlaşma yapılabilir herkes de faydalanır. Forum dışı grup kurmak vs. Yasak
Hayırlı geceler dilerim