R10 içinde bu şekilde grup kurulabiliyordu sanırım. Maksat üzüm yemek, zaten en makul yer gene burası olur.
clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Grup olayı forum dışına çıkmadığı sürece konu altında yardımlaşma yapılabilir herkes de faydalanır. Forum dışı grup kurmak vs. Yasak
Hayırlı geceler dilerim