Hocam şunu söyleyelim: bankalarda milyonlarca kişinin hesabı var ve her gün kim bilir ne kadar işlem dönüyor.
Sizin yaptığınız işlemler dikkat çektiyse, hatta ve hatta 1 değil 3 bankanın da radarına takıldıysa siz de farklı bir şey yapmışsınız demektir. 3-5 akrabadan 200-300 bir şey aldım falan olmaz. Belli ki siz de bir şey yapıyormuşsunuz. Bankalar sizinle çalışmak istemediğini belirttiyse yapacak bir şey yok maalesef. Umarım yasa dışı bir işlem çıkmaz da başınız ağrımaz.