fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu dediğin çok ilginç ben yıllardır ticaret yaptım ya çok fazla almışsın ödeme yada biri şüphelidir ondan ödeme almışsın 😊 çünkü ben kendim bile o ödemeleri alıyom belkide düzenli ödeme aldığındandır mesela örnek benim hesaplar bazen günde 5/6 işlem olarak bazen haftalarca hiç işlem içinde dönmüyor yani hesaplarının kapatılmasının nedeni düzenli ödeme almanda olabilir her gün 5/6 kişiden geliyorsa kapatılmasında haklı çünkü ticari kullanıma girer
YapıKredi çok sorun yaptı benim abim en para hesabıma 50 bin TL attı araba alacaktık bende çekmek için finansbanka gittim finansbank şuan şube de o kadar para kalmadı anca haftaya dedi bende yapıkrediye gittim 50 bin TL var mı çekim yapacağım var dediler en para hesabımdan 50 bin TL YapıKredi hesabıma attım çekmek için gişeye gittim kimlik verdim bu kendi hesabımdan kendime attığım 50 bin lirayı bile sorun ettiler açıklamasında bişey yazmıyor siz ne iş yapıyorsunuz falan filan sorguya çektiler parayı ödeyemeyiz genel müdürlüğe yazı yazacağız falan dediler ben biraz sert yapınca öğleden sonra parayı verip hesabı kapattılar