elfiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl bur bir yol izlemem lazım siteyi oluşturmak için?
Grafiği oluşturduktan sonra aşağıdaki html kodunda img src="" iki tırnak arasına eklemeniz gerekir eğer bağlantı vermek isterseniz href="" arasına bağlantıyı girmeniz gerekir

<!DOCTYPE html>
<html lang="en">
<head>
    <meta charset="UTF-8">
    <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge">
    <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0">
    <title>Document</title>
</head>
<body>
    <center><a href=""><img src="" alt=""></center></a>
</body>
</html>