Arkadaşlar KVKK'ya gerektiği gibi şikayet etmeniz yeterli, elinde bulundurduğu data adeti 50k üzerinden kendisine ceza fatura edilir. Verileri yasal yollarla edinmediyse durum kendisi için daha can sıkıcı olacaktır. Burada konu ile ilgili bir çözüm bulacağınızı zannetmiyorum.
Ticaret Bakanlığı Üzerinden mi edelim hocam ?