ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuda report sonrası mesaj silinmesi bana moderatörler tarafından da silinmiş olabileceğini gösteriyor. Ayrıca arkadaş nedense tek anlamına takılmış buna aslında psikolojide bir şey deniyor ama şimdi onu da yanlış anlar gerek yok münakaşaya. Hocam size de desteğiniz için teşekkür ederim. Sizden ricam benim için arkadaşla tartışmayın. Malum arkadaş çirkef size karşı da aynı şekilde davransın istemem.
Çirkefleşebiliyorsa yapsın kurumsal üyelik uçar banı yer silinir forumdan.

Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse kusura bakmasın ama şikayet edin arkadaşlar.Hiç alakası olmayan eşimin numarasına bile böyle mesajlar geliyor.Nerden nasıl aldılar aklım almıyor.

Bastım şikayeti.
Direk ticaret bakanlığına bastım şikayeti zaten. Arkadaşın tavrından belli zaten işleri önemsemediği.