Suya yarım limon sıkıp ekleyerek tüketmenizi öneririm, Tansiyon düşürme konusunda çok iş yapar.

Bir diş sarımsakta tüketebilirsiniz. Kahve, çay ve kola(şekerli şeyler) tüketmeyin.
Ama mutlaka doktora gidin.
Hocam tam olarak dediklerinizi tükettim. Sarımsak yedim ve limonlu su içtim bayağı etkisini gördüm. Çok teşekkür ederim