Ben alışveriş yapan müşteriye bile korkarak mesaj atıyorum rahatsız olur mu diye. İşin suyunu çıkaranlar varmış. Üye olmayanlara bile mesaj gidiyorsa şikayet edin hiç uğraşmadan.